Dzisiaj byłam u kuzyna na 19 urodzinach. Było fajnie tylko że troche wypiłam i jest mi teraz nie dobrze ;(
Wreszcie feire! Cieszycie się? Ja bardzo! Nie dość, że wole to jeszcze będe mogła częściej spotykać się z Łukaszem ;))
Właśnie a propos tego jutro wybieramy się do kina ;) Już nie mogę się doczekać, tylko mam nadzieje, że nic sie nie stanie.. ;*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz